Zastanawiasz się nad zamówieniem odzieży reklamowej? Koszulki, czapki lub kurtki? Jeśli tak, z pewnością będziesz miał szansę zamówić tekstylia wraz z własnymi metkami. Metki odzieżowe to kolejny sprawdzony sposób na personalizację ubrań w jakości premium. Dlaczego warto zdecydować się na taką inwestycję, która oczywiście zwiększa wartość zamówienia?

metka

Prestiż – własna metka ubraniowa to prestiż i renoma dla Twojej firmy. Dzięki logo umieszczonemu na metce możesz stworzyć własną markę ubrań, których oznaczenia nawiązują do najbardziej rozpoznawalnych firm odzieżowych.

Dyskrecja – czasami firma nie ma potrzeby, aby umieszczać duże logo na odzieży. Zachowanie dyskrecji w znakowaniu jest ważne wtedy, jeśli chcemy aby odzież mogła służyć obdarowanemu do celów prywatnych, bez nachalnego informowania o tym, że jest to narzędzie reklamowe. Wszyta w ubranie metka, na której będzie znajdować się firmowe logo, nikomu nie będzie się rzucać w oczy ani wszem i wobec oznajmiać, że jest to podarunek reklamowy.

Ciekawy wygląd – odzież z nadrukiem opatrzona firmową metką wydaje się jeszcze fajniejsza i bardziej profesjonalna, a przez to pożądana przez dużą liczbę osób.

W jakich miejscach mogą być umieszczone własne metki odzieżowe?

  • po zewnętrznej stronie, z boku – np. w przypadku koszulek t-shirt umieszczone wszyte są dłuższą krawędzią po bocznej stronie t-shirta, zwykle w dolnej części.

  • po zewnętrznej stronie na krawędzi krótkiego rękawa – takie metki wszywane są jako złożone na pół, co dodatkowo wzmacnia siłę mocowania.